سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ادیان

امروز در دنیایی زندگی می کنیم که پوشش حرف مهمی میزند و به عبارتی خیلی مهم است. در دنیای امروز هر کشور(فرهنگ) سعی میکند بر فرهنگ دیگر تاثیر بگذارد و مسلما فرهنگی موفق خواهد شد که موارد جذاب تری را عرضه کند و تلبیغ بیشتری تری داشته باشد. نمونه ان پوشش است. پوشش غربی تاثیر زیادی بروی پوشش جهان سومی ها گذاشت. امروزه در همین کشور ما نیز پوشش چندان مناسبی نمی بینیم. و حتی بعضی اوقات پوششی بسیار زننده را می بینیم. نمی توان گفت بی حجابی هیچ تاثیری در بی بند و باری ندارد. خلاصه بی حجابی امروزه با عث خیلی از مشکلات شده است. چرا ما بیا باور کنیم که موی فشن و لباس خارجی می تواند بهتر باشد؟

امروزه حتی نوع روابط نیز عوض شده است. نوجوانان و جوانان امروزه کمتر احترام می گذارند. ما در مقابل غربی ها شکست خوردیم و برای پیروز شدن راه طولانی ای را در پی داریم. نه تنها طولانی بلکه سخت. خلاصه اینکه ما بیاید باز به ایرانی بودن خود افتخار کنیم. باید ادب ایرانی را به همه ی دنیا نشان دهیم. شرم و حیای ایرانی. و سر آخر پوشش ایرانی.

برادران و خواهران گرامی امروزه شما نباید ابزار دست دشمنان باشید. چه دختر چه پسر باید در نوع پوشش خود دقت کنند. پوششی داشته باشند مطابق با شخصیت خانوادگی خود. پوششی مناسب با ملیت و اصلیت. پوششی در خور دین اسلام. پوششی که الگوی کشور ها و فرهنگ دیگر شود. آری ما هم قدرت این را داریم که الگوی دیگران شوییم.


نوشته شده در یکشنبه 91/4/4ساعت 7:31 عصر توسط الله کرم صادقی نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ